waka waka

Hej raringar. Förlåt, jag vet, jag är kass som en kärring på att uppdatera bloggen, men jag har inte haft någon motivation till det. Jag har börjat gå till skolan igen efter några veckor i soffan. Och jag har saknat skolan, blir alltid lika glad, och det beror på de vänner jag har där och lärarna.
En av kursen som jag läser just nu ska göra skoltidningen, först kände jag suck men jag tror det kommer bli riktigt kul. Jag och en tjej ska skriva om mat och hälsa och hur skönt det är att träna när man studerar. Fast det är väl alltid skönt med träning men många vet inte om hur mycker det faktiskt underlättar i skolarbetet om man rör på sig.

Jag måste komma upp ur den här koman... imorgon är jag ledig men ska försöka komma upp i tid och sätta mig på stan och plugga. Det är ju kanelbullens dag, undrar vem som vill äta dessa goda bullar med mig? Och dricka te. Jag älskar te!!! Har druckit det hela dan, typ. Går nog i min mormors fotspår, hon säger att hon i stort sett har druckit te sen nappflaskan.

Vet ni vad!!! I fredags köpte jag mig en pälskappa och den är helt underbar, är dödskär. Köpte även en varm och gosig vinterjacka, så nu är jag förberedd inför polackernas vinter. Men ni ska se mig i min päls, jag är farligt het ;)
Det sker så roliga saker den här hösten. Dels beror väl det på att jag är ledig helger (vilket är såååå skönt) och att jag hittat sköna typer att umgås med. På lördag ska vi ut och fira Anders och på söndag blir det tååårta.
Det finns en grej som jag vill göra och det är att åka upp till Stockholm inom en snar framtid. Vill hälsa på släkten, gå på stan och titta på knodden (min morbror ska bli pappa i dagarna som kommer). Jag vill även hälsa på lite vänner som bor där.

Jag saknar min mamma, önskar att hon kunde bo i samma stad som mig. Och min lillebror, vill ha han här, hos mig. Imon har Frans namnsdag och vad hade passat bättre än att få fira den med stora, fluffiga och goda kanelbullar!

Nu tänker jag visa er lite bilder från igår och sedan ska jag stänga av datorn och gosa ner mig under täcket och kolla på TV. 
Ni får sova så gott, pussen. 

Lördag, förfest hos Junpeng och sedan sticky.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0