high or low, fast or slow

Hej på er, efter 5 dygn och 23 timmar så är det nog dags att skriva ihop ett nytt inlägg. Jag mår mycket bättre men energin är lika med noll, känner mig som en zombie i kropp och huvud. Idag har jag inte lämnat soffan mer än när jag fixat nåt att käka... usch. Skulle egentligen ha pluggat ihop med Fia idag, fikat med Joakim och kommit någon vart i det jag ligger efter med, men nej. En kompis från småland som jag inte sett sen 2001 hörde av sig ikväll och undrade om jag ville fika med henne medan hon väntar på bussen här i Götet, jag orkade inte det heller. Hur ska jag få energi tillbaka? Tur är att hon kommer hit på lördag också, ska försöka komma upp ur soffan tills dess.

Med risk för att låta enbart negativ så slutar mitt snack om låg energi nu, men nu vet ni vart jag är iaf, i min soffa, varmt nerbäddad ;) hörs kanske senare eller imorgon. Puss och köp gummistövlar.
 

p.s vi har snart sett klart criminal minds, har du/ni några tips på andra serier som vi kan kolla på ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0