love the way you lie

Ikväll ska jag öppna mitt ungdomliga vin, det stod så på beskrivningen. Hoppas att det smakar gott, dock lite konstigt att det enbart är 9,5% alkohol. Är det en ungdomlig halt? Näää.. Så jag tar med mig mina kära cider som jag alltid köper på glasfalska. De är bruna och stora, ser lite ut som läkarsprit, sånt mamma hade hemma när jag var liten och blandade bål på när det var byfest (de dagarna om året var mamma poppis i hela byn). Yup, jag är från början en lantis, kunde ni ana det?

Nu ska jag torka håret, värma upp inför ikväll med en skön låtlista på spotify och sedan blir det in i dimman som gäller med trevligt folk. Vill skaka lite rumpa. Föresten när är det halloween?

Imorgon blir det liseberg, undrar om det blir hangover?

Go kväll på er, puss.

Kommentarer
Postat av: Anders

Skaka rumpa är något du bara ska göra för mig :))

2010-09-19 @ 00:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0