Dior och chocolate cake.

Hallå där. Nu är jag tillbaka, mätt och belåten. Gjorde paj igår med nötfärs, färska tomater å champinjoner och tacosås, riktigt smarrigt. Jag har fortf. ont i halsen, tråkigt nog och börjar bli snorig men ska släpa mig in till stan ändå. Drogar ner mig med alvedon och te. I stan ska jag köpa, ni vet sådana där svarta skinnstövlar med lågt skaft, de är så jävla heta. Ska även köpa det där sminket från Dior och en present till broschan.
Men innan jag åker in till stan så ska jag kolla klart på masterchef australia, de ska göra en chocolate cake och det är sååå spännande. Jag vill gärna ha en sån tårta, tack.



Någon som är sugen på att ta en kopp te på stan? Call me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0