how can we dance when our earth is turning, how do we sleep while our beds are burning.

Nu är klockan 00:01 och det betyder att fetaste CSN precis har rullat in på kontot, gött. Och jag vill skriva men har ingen motivation... lägger upp lite bilder ist, från förra fredan och lite på det jag har gjort i veckan. Imorgon kommer det hem lite gott folk till oss på förfest och sedan blir det utgång. Längtar.

En fredagkväll på Dancin Dingo






Lördag

Träffade min barndomsvän Emma och vi hade det riktigt mysigt.


På kvällen åkte jag, marcus och paulina karuseller på liseberg.

Söndag - valka med mamma och anders


Måndag - var och åt GOD mat på lilla london med mamma


Onsdag - var på stan med paulina och vi tog en mysig höstfika




Föresten, jag har läst ut boken nu :( den var såå spännande. Vad ska jag nu läsa? Har ni några tips på bra böcker? Jag är väldigt inne på självbiografier, gillar ju människor och alltid lika intressant att få läsa andras livshistorier. Nu är det dags för sängen, sov gott.

Kommentarer
Postat av: Carola

Om det är Odd Thomas du menar att du har läst ut, så finns det några uppföljare...

2010-09-24 @ 12:45:26
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: Daniel

åh ser sååå skoj ut! Får jag komma med nästa gång? H. finska fest-prissen

2010-09-28 @ 10:01:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Stockholmsjul

Vilket mysigt café ni verkar ha vart hos i onsdags :)

2010-09-29 @ 21:57:52
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0